الثلاثاء، ذو الحجة ٠١، ١٤٢٨

يا انا يا انتم

بيات شتوي
تشاؤم
البلد بايظه
طب ما انا عارف
استفدت ايه يعني
البلد استفادت ايه لما انا اتشامت وقلبت بيات شتوي
في ناس استفادت
قدرت تخرس صوووت
من الف صوت
بس لو اتكلمت هبقي شوكه في ضهرهم من ضمن الف شوكه
يمكن يحسوا علي دمهم
مش هتشائم تاني
مش هقلب بيات شتؤي تاني
ويا انا
يا هما

هناك ٤ تعليقات:

yas يقول...

ايوه كده
كده احسن كتير
كويس انك رجعت تانى
بس انا بقي اللى عندى اكتئاب شديد اوى يعنى وعايزة ادخل فى بيات شتوى مطلعش غير على شهر 7 كده
ادعيلى بقي اخرج منه وانجح
نفسي انجح يارب

Unknown يقول...

مش كدة برده؟

أنا كنت باقول كدة برده

ودي مش محتاجة سؤال

احنا طبعا مش هما مهما طال زمن الظلم لازم له نهاية

وقريب قوي ان شاء الله

مدحت محمد يقول...

ايوة كدة
اياك والبيات الشتوى تانى
انت حر
حمد الله على سلامتك

Empress appy يقول...

حلو الجيل ده بجد عجبنى بس السلبيات اللى فيه تتصلح بادينا يا كابتن ولا ايه