الثلاثاء، شعبان ٢٢، ١٤٢٨

استاذي ابراهيم عيسي


انا للاسف عرفت الخبر متاخر


هيحققوا مع رئيس تحرير جورنال الدستور
الاستاذ: ابراهيم عيسي
بتهمه نشر اشاعات كاذبه
متعلقه بصحه الرئيس


الخبر قريته في مدونه جبهه التهييس


وانا هتضامن مع الاستاذ ابراهيم


الي يحب يشارك

الموقع اهوه


هناك ١٣ تعليقًا:

Marwa Friday يقول...

إزيك يا محمود
أنا كمان عرفت
عارف
المشكلة ان جرايد تانية روجت الخبر ده
ولا حد جه ناحيتها
والدستور لم تروج الخبر ...بالعكس كذبته
مش عارفه! ..لمصلحة مين قلبان دماغ البلد؟..ارحمنا يا رب
وإن شاء الله أنا متفائلة بجد
ربنا معاك يا أستاذ إبراهيم ومع مصر كلها
وقانا الله شر الاشاعات ..
*************
حاسه اننا رجعنا لشجرة الدر وعهد المماليك ! ا
*************
تحياتي :)

هوندا يقول...

انا وقعت خلاص هما اصلا اكيد حاسو بالندم لما فرجو عنده فقالو ازاى نصلح غلطتنا بلا هبل

مؤمنه يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ربنا معاه
ربنا ينصر الحق ان شاء الله
والسلام عليكم ورحمةالله وبركاته

yas يقول...

انا متضامنةمعاه طبعا
دى ناس هبلة وفاضية
ومورهاش حاجة تعملها
قال يعنى مفيش غيره اللى نشر الخبرومش حاسة انه اول واحد نشره ولا حاجة وكمان كان بيكذبه
بس يالا الفاضي يعمل قاضي

Bossy يقول...

السلام عليكم

انا يا جايه اقول مبروك لاستاذي ابراهيم عيسي
لانه براءه يا عم

والله ابراهيم عيسي بالرغم من اختلافي معاه في اشياء كتير الا اني بجد بحترمه
بس كنت حاسه ان المره دي هيا النهايه وفرحت جدا اما طلع منها

بس انت متنكرش ان الدستور زودتها جدا في الاسبوعين اللي فاتوا
خصوصا المقال بتاع الالهة لا تموت
ربنا يوفقنا كلنا

shorouk said شروق سعيد يقول...

الحمد لله و الشكر لله أفرجوا عنه
أنا عرفت الخبر و تاني يوم مني الشاذلي في العاشرة مساءً جابت تقرير عنه
ساعة لما قالو إنهم حققو معاه 7 ساعات أنا كنت حعيط مش عارفة ليه بس زعلت من جوايه أوي إن راجل زي ده يبهدلوه كدة بس لما قالو إنه خرج بالسلامة فرحت أوي
ربنا ينصر كل الشرفاء و كل الغلابة

Banota يقول...

rabana ma3ana kolana yarab

Esmat يقول...

محمود
تحياتى
معلش ما هو لازم كبش فدا
وبعدين العين على ابراهيم عيسى من زمان مستنيين له غلطة
واهو مسكوا عليه واحدة مع إن كل الجرايد نقشت موصوع إختفاء الباشمهندس الريس
وربنا يطلعه منها بالسلامة
والاشاعة تتقلب حقيقة
وبعدين هوه المرض ده حاجة وحشة لا سمح الله ماهو البنى ادمين بيمرضوا
ولا عيب نقول ان الريس تعبان
وتحياتى وتضامن مع ابراهيم عيسى وكل اللى زى ابراهيم عيسى

semsem يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله

klmat يقول...

محمود
سعيده بكتابتك جدا
ان شاء الله مش حاتتقفل
بالعكس حايزيد الاقبال على الدستور
ابراهيم عيسى كبر فى نظر الجميع
ومتهيألى انهم خافوا من ردود الافعال
هى قرصه ودن
ولموا الموضوع
لحين اشعار اخر
تحياتى واحتراماتى

أميرة يقول...

افرجوا عنه تانى يوم وبعدين قالوا هيحققوا معاه تانى


مش فاهمة ليه مع ان مش هو الوحيد يعنى

اللى اتكلم فى الموضوع ولا هو اول واحد اتكلم فى الموضوع
مش فاهمة يعنى ليه البلد اتشالت واتحطت
عشان زى مابيقولوا اشاعة
طول عمر الاشاعة بتطلع مابيتردش عليها بتموت
لكن بالشكل الفظيع اللى ردوا بيه دة كبروها اوى يكونشى على راسهم بطحة والا حاجة
والا هو تمسكهم بالدنيا وصل للدرجة دى زى مايكون مافيش موت فى عرفهم ولا مرض ولا حاجة
استغفر الله العظيم

تحياتى ليك على البوست بفرح اوى لما الاقى حد متضامن مع ابراهيم عيسى انا كمان متضامنة معاه ربنا معاه

حزيــــــــــــــــــن يقول...

ربنا يفك كربه

miro يقول...

والله استاذ ابراهيم عيسى جامد جدا بليغ وجرء ودمه خفيف ودى اقل حاجه ممكن الواحد يعملها له
وشكرا انك جبتها هنا