الثلاثاء، رمضان ٠٦، ١٤٢٨

سبع رجاله

محمد جمعة " 41 عاما" ، نجله أيمن " 17 عاما" ، عبد الشافى على " 30 عاما" ، وشقيقه حسن " 33 عاما" ، فتحى عبد الحفيظ " 38 عاما" ، شقيقه جمال " 34 عاما" وأحمد محمد " 22 عاما".
الناس الغلابه دول ماتوا وهما بيحاول ينقذوا بعضيهم في بلاعة صرف صحي
محافظ أسيوط صرف 5 آلاف جنيه لأسرة كل متوفى
علي كده الواحد لو حويش سبع تلاف جنيه يشتريله راجل ونص

هناك ٨ تعليقات:

د- حندولة يقول...

ممكن تكلملي المحافظ يجيبلي واحد
أنا معايا 5 ألاف جنية
على ما ربنا يسهل وأقدر أكون مجموعة انتحارية ان شاء الله
يا عم قول يا باسط
كل سنة وانت طيب

yas يقول...

ان لله وان ايه راجعون

Esmat يقول...

عليه العوض
رخص تمن البنى ادم
ودى الحاجة الوحيدة اللى بترخص في مصر
ربنا يرحمهم
ويكون فى عون اهاليهم ويصبرهم
و يعوض عليهم خير
ربنا هوه المعوض
مش حكومة المفروض حادثة زى دى
تتشال فيها الحكومة بكاملها
حنقول ايه
اللهم ارحمنا برحمتك يا رب
وتحية لك وكل سنة وانت طيب

هوندا يقول...

حسبى الله ونعم الوكيل
إن لله وإنا إليه راجعون

ياسمين حميد يقول...

إنا لله وإنا إليه راجعون

Unknown يقول...

حلو قوي يامحمود أنا أعرف أخلصلك العملية بأقل من كدة يعني يا باشا ممكن اخلصلك اتنين بتمن واحد أو أقل

مابقاش فيه أرخص من الانسان عندنا في مصر
قطرات ماشي
عبارات ماشي
وأخيرا ولايس آخرا بلاااااعات

انا لله وانا اليه راجعون
وحسبنا الله ونعم الوكيل

Banota يقول...

مش هقول غير البقاء لله وانا لله وانا الية راجعون

ما علينا يقول...

طيب لو معاييش الخمس تلاف كاملين

ممكن اخد واحد واقسط الباقي

ولا هاتدوهوني بالتجزئة
واخد على اد فلوسي

دا كويس انهم ادولهم فلوس
وما عمللهومش قضايا امن دولة

يعني بما انهم عطلوا مرافق الدولة


كل سنة وانت طيب يا محمود