الاثنين، رجب ٢٣، ١٤٢٨

تاج


ا ( الاستاذه ولاء صاحبه مدونه القادم أجمل بعتيتلي تاج ونصه كالاتي)ا


اسم مدونتك؟؟

انا مش معاهم


لماذا اخترته.. وماهى نيتك من وراء اختياره ؟؟؟

مصر فيها قوتين سياسيتين الحكومه من طرف والاخوان وكفايه من طرف تاني وللاسف الاتنين مش بيعبروا عن الشعب المصري

انا بقي مش مع دول او دول انا مع المصريين


صورتك فى المدونه رمزيته؟؟

عيل صغير بياكل بطيخه

بيرمز لحب العيال الصغيره لااكل البطيخ


هل فكرت فى اغلاق مدونتك والسبب؟

لا

عشان بحبها


حد قل ادبه فى التعليق .. ايه رد فعلك؟؟

اه

قالي ان انا المفروض اروح جوانتناموا

رديت عليه وقولتله ان هو مبيفهمش

بس بطريقه مؤدبه ومستفزه في نفس الوقت


اسوأ مدونه؟

مش عارف

بس كل مدونه بتعبر عن رائ صاحبها


حايحصل ايه للأيميل لما تموت؟؟

هيموت معايا


اديت الباسورد لحد قبل كده ؟؟

لا


اسمك؟

محمود


عمرك؟

22


برجك ؟

الحوت


مجال دراستك ؟

محاسبه


السفر بالنسبه لك؟

اجمل حاجه في الدنيا

سواء في مصر او بره مصر بس مبعدش عنها كتيير


المود بتاعك؟؟

عادي

وقت الضحك ضحك ووقت الجد ضحك برضه


وقت فراغك بتعمل فيه ايه؟

انا بعد ما اشتغلت بقضي وقت فراغي في النوم

قبل كده كنت بنام برضه


الاكله المفضله؟

اي حاجه عليها باشميل

خاصه لو مسقعه او كوسه


الصفات اللى اخذتها من بابا ؟

العصبيه


الصفات اللى اخذتها من ماما؟

العصبيه برضه


اكتر ست حاجات بكرها؟

اروح البيت ملاقيش اكل

اوصل شغلي متاخر

حد يتاخر عليه

اطلب اكل دليفري ويتاخر

اطلب اكل دليفري ويجي ناقص

اي حاجه تضيع مني ومعرفش اوصلها


لماذا دخلت عالم التدوين من الأساس ؟

مكان الواحد يقول في رائيه وناس ترد عليه من غير نفاق


احلى جمله قيلت فى وصف مدونتك؟

مش عارف

بس اي رد بيرضيني

لان في انسان شغل وقته بانه يرد علي كلامي


التعليقات .. بالنسبه لك اهميتها؟

نفس الموضوع



احلى بوست كتبته؟؟

مش فاكر

بس مش انا الي بحدد


افضل مدونه قرأتها ؟؟


البراء اشرف


افضل بوست قرأته؟

مش فاكر


الشغل بالنسبه لك؟

تعب ومجهود وتشغيل دماغ


الانترنت بالنسبه لك؟

اخويا الصغير



هناك ٨ تعليقات:

هوندا يقول...

هههههههههههه اخدت من بابا وماما العصبية والانترنت اخويا الصغير اكتر حاجتين عجبونى جامدين

وليك عندى تاج بردو اشمعنا انا يعنى

غير معرف يقول...

طب اديني حتة بطيخة من اللي معاك دي
بطل طفاسة بقى

انتا شكلك عندك مشاكل كتير مع الأكل زيي
لاحظت إن تلات أرباع التاج عن الأكل

بس حلوة حكاية وقت الجد ضحك بردو

Unknown يقول...

ايه يا محمود كل الحاجات اللي بتكرها أكل أكل

علي الله يكون بيبان عليك بس ده كله

:p

و القادم....أجمل يقول...

ربنا يوفقك و يعزك

ياااااارب

:)

تحياتي و تقديري

محمود على يقول...


HONDA
انا رديت علي التاج بتاعك
هو انا لازم ابعته ولا اسيبه عندي

محمد
ياباشا اتفضل
البطيخه كلها ليك

فنان
من ناحيه بيبان فهو بيبان

القادم اجمل
مرسيه
ويوفقك دائما

ما علينا يقول...

عارف يا عم محمود
حاسة اني كنت باجري وانا
باقرأ التاج بتاعك
واخدنا تك تك تك
وايه حكاية الحوت
هي منتشرة ليه بين المدونين

وادعي عليك اقول ايه
بسملة بنت اخويا
قاعدة جنبي ولقطت صورة الواد والبطيخ

وهاتك يا اسئلة
شايلها على رجله ليه
ومين قطعها له
وليه قطعها له كدا
تلاقيها مامته يا عمتو
صح يا عمتو

منك لله يا محمود
خليتني اجري ورا اجاباتك
وبصراحة هي من
اجمل الاجابات اللي قراتها على التاج دا

غير انك شبطت البت في

هوندا يقول...

كنت ابعته للناس عشان ننشره

محمود على يقول...


ما علينا

انا عايز اقولك اني
كنت بجواب اسرع من كده
لدرجه ان زمايلي في الشغل
اندهشوا من سرعتي وانا بكتب علي الكي بووورد
وبالنسبه لموضوع البطيخه
فبالتاكيد بنت اخوكي عندها حق
ده انتي عمه غريبه والله

هوندا
كل الناس زمايلي
راحلهم