الاثنين، رمضان ١٩، ١٤٢٨

عم الامور


الي الاخ الظريف : مثالي جنسي


وصلني تعليقك

ووصلني من الاخرين تعليقهم علي تعليقك

وعلمت ايضا انك منتشر في مدونات المحروسه بتحاول تثبت وجهه نظر انت نفسك مش مقتنع بيها


واليك ردي

انت عبيط في دماغك ياض

مهو يا انت اهبل يا انت اهبل

ومالك فرحان اوووي كده وخدوا اي ميلي خدو اي ميلي

الله يخرب بيتك والبيت الي جنب بيتك

روح ياض اتعالج يمكن ربنا ينفخ في صورتك

ودين ايه يا اهيل يا بن الاه........ الي الناس فهماه غلط

الدين ده مينفعش واحد زيك يتكلم عنه

ومدام بقي انت عامل فيها عم المؤمن متروحش تسيح لنفسك في المنطقه

وطول ما انت ماشي عمال تقول انا خ.. انا خ..

اذا بيليتم فاستتروا

وهرد عليك رد بسيط اوووووي لو انت مش مقتنع بكلامي


الحلال بين والحرام بين وبينهم امور متشابهات فاجتنبوا الشبهات


فهمت يا عم الامور

هناك ٥ تعليقات:

Lapa يقول...

قمة عالمية البرتغالي الكاتب : cristovao دي اغيار.

وهو ، أيضا ، وترجمت الى اللغة البرتغاليه ثروه الامم من آدم سميث.

وقد منح العديد من الجوائز.

لا تنسوا اسم هذا الكاتب العظيم ، يمكنك الاستماع اليه قريبا.

اشكركم على انفاق الوقت في الثقافة العالمية.

شكرا للزيارة

غير معرف يقول...

ألف شكر
لا فعلا بجد يعني كلام زي النار
أصل بصراحة أنا كمان دخل عليا نفس الأمور بنفس الرسالة
لا وإية كان أول تعليق على أول بوست " ديني " !!! أنزله
بس انا ريحت دماغي وحذفته وكإنه ولا حاجة
بس انت شفيت غليلي منه
واللي زيه
اللهم احفظنا جميعا
لك تحيتي

Esmat يقول...

معلشى يا محمود
هوه فيه ايه
ليه كده يا جماعة كلكم على الواد
انا كل مادخل مدونة الاقى اللى يقوله امشى من هنا وماتجيش تانى
وانت عامل له بوست خاص ومبهدله
طيب الواد يروح فين يعنى
كلكم كده عليه
طيب حد يفهم منه هو عايز مننا ايه
انتم مش خايفين يطلع على امريكا ويشتكينا اننا بنضطهده
انا حذرتكم

yas يقول...

انت ردك اكتر رد عجبنى
هو مينفعش معاه غير كده
لكن اللى ردوا عليه برقة وقالوا لازم نتحاور والكلام ده مبيجبش نتيجة اصلا وفضل لزقلهم

تخاريف خاصه! يقول...

وانت ليه توسخ مدونتك بالكلام ده عن الاشخاص التعبانه دى؟؟؟!!!!