السبت، شوال ١٥، ١٤٢٨

أعراض مرض


أختلفت درجات الالوان

لا اعلم لما تحولت كلها الي الوان زاهيه

لماذا اشعر بتلك الفرحة وذلك الالم اللذيذ في قلبي

خبت نظرتي التشاؤمية وحلت مكانها نظرات تفاؤل

لماذا لا استطيع ان ازيل تلك الابتسامة من علي شفتي

اشعر انها ابتسامة بلهاء

ابتسامة طفل صغير يعلم ان والده سيشتري له الحلوي

ابتسامة جد يعلم انه سوف يري أحفاده اليوم

لماذا اصبحت اتعاطف مع المخطئين ولا اهاجمهم

لماذا اصبحت اتقبل النقد بسعة صدر واضحه

لماذا اصبحت انصت لاصوات العصافير

لماذا اصبحت اكل اقل واتلذذ بكل قطعة من الطعام

انا لست مريض

انا فقط

أحب

هناك ١٤ تعليقًا:

bastokka طهقانة يقول...

لولولللولولولي
الف مبروك
معلش في الاول كده بس


اوروفوار

semsem يقول...

عندما يحب الانسان يرى كل شى اجمل وكل الاشياء احلى

ليس لانها لم تكن كذلك من قبل فقط لانه

يرىها يعين المحب

مبروك و اعبالنا

Masry يقول...

يا بختك
نفسي بي في حاجة واحدة من الحاجات دي
يمكن اصدق اني ممكن احب تاني
ربنا يديمها عليك نعمة

البِـئرُ والظمّأْ يقول...

كان الله في عونك يجد
.
زيــزي

Esmat يقول...

الله الله يا محمود
من أجمل ماكتبت
يا رب يستمر هذا الاحساس معك للابد
نرى الاشياء مختلفة فعلا عندما نحب
ياااه روعة
أنا سعيدة من أجلك
دام خفقان قلبك
ودامت محبتك
الف الف تحية

محمود على يقول...


طهقانة
******

الله يبارك فيكي
منكم نتعلم ونستفيد
وباذن اللة يكون في الاول والاخر


سمسم
****
عين المحب بتشوف كل حاجه حلوة
وعقبالك باذن اللة


اخر
***
ربنا باذن اللة هيكرمك باكتر من ده
وبالتاكيد هتقدر تحب تاني

زيزي
*****
يارب يكون في عوني
عشان اقدر اسعدها


قسمت
*****
اخجلتم تواضعنا يا فندم
وانا سعيد اكتر انك رجعتي تكتبي تاني
والف الف تحية ليكي

yas يقول...

الف مبروك يامحمود
وعقبالى كده يارب
مش لازم احب يعنى بس على الاقل ابطل التشاؤم اللى انا فيه ده
سلام

ما علينا يقول...

ياسلااااااااام

يا محمود

ربنا يجعل كل لحظاتك حب في حب

احساس رائع وجميل
ربنا يديمها عليك نعمة

وربنا يوفقك ويقدرك
ويجمعك بمن تحب على الخير ان شاء الله

ايوا كدا
شوية رومانسية هنا


عايزين من دا كل يوم

يارب تفضل دايما كدا تحب وتتحب

مبروك

ايها المحب

ta5areef يقول...

لو كان مرض عادى كنت حولت اساعدك

بس ده ملوش علاج

الصقر الجارح يقول...

انا كان عندى نفس الاعراض
بس خفيت الحمدلله
على كل حال مبروك

محمود على يقول...


YASMINE
*******

اللة يبارك فيكي
وعقبالك ان شاء الله
تحبي وتتفائلي

جميلة
****

ربنا يخليكي يارافعة دائما من معنوياتي
وربنا باذن اللة يخلي حياتك كلها حب وسعادة

دكتوووور
********
اجمل حاجه فيه انه ملوش علاج


الصقر الجارح
**********
اوع تخف
خليك مريض علي طول
علشان ده اجمل مرض في العالم

Banota يقول...

nice feeling .. I like ur words in this post ;).. post gamed mn el a5eer

محمود على يقول...


بنوتة
******

مرسيه مرسيه مرسيه

وانتي برضه كل البوستات الي بتكتبيها في محاضرة دكتور من الاخر
بس خلي بالك

klmat يقول...

سعيده جدا لمشاعرك دى
ربنا يسعدك