الأحد، جمادى الآخرة ٢٣، ١٤٢٨

تامر بيك حسني وهيفاء هانم وهبي




علشان نكون متفقين

انا مبكرهش تامر

بالعكس ان بحبه كمغني

وليه اغاني بحب اسمعها

بس انا دمي محروق

الاخ تامر كان في السويس بيروج لفيلمه

لحد هنا والخبر عادي

الي مش عادي

ان تذكره السينما الي بسبعه جنيه

بقت في السوق السوداه بسبعين

ان كل الي حضروا الحفل بنات

الحفله خلصت من هنا

والبنات اتهبلت عايزين يتصورا معاه

لم تفلح عضلات اربع بودي جاردت في الدفاع عنه

ولم تفلح قوات البوليس ايضا

لدرجه ان تامر قميصه اتقطع

وهرب في عربيته الهامر

وهو ساتر نفسه بملايه

انا مش غيران من تامر ربنا يزيده معجبين

انا بتكلم عن البنات

المعجبات

امهات المستقبل

زوجاتنا المصونات

فرحانين بواحد

هربان من الجيش

ومزور

ويغموا عليكوا علشان هرب من غير ما تتصورا معاه

نفس المشكله مع الولاد انا مش بستثني حد

نفس الوضع مع هيفاء وروبي


كفايه اني اقولكم ان هيفاء لما كانت في استاد القاهره

هزه الوسط الواحده منها

كانت بتحرك تلاتين الف بني ادم

ورحمه امي متحركوا كده لما الاقصي اتولع فيه
تتكوا ستين الف نيله

الله يخرب بيوتكم والبيوت الي جنب بيوتكم

وعايزين تتطورا وتبنوا بلدكم

خليكوا ماشين ورا تامر وهيفاء

ربنا يولع فيكوا

وادي دقني لو فلحتوا

هناك ٧ تعليقات:

nosha يقول...

من حق كل شاب وبنت أنه يعجب بفنان معين بس المشكلة في الأسلوب والطريقة اللي يعجب بها أنا زيك مش فاهم بيعملوا كده ليه تامر بني آدم زيه زينا وهيفاء برده بس هي شيطانة شوية مش موضوعنا
المهم إننا نعرف إزاي نتعامل مع إعجابنا وأسلوبه يكون إزاي مش بالهبل والهمجية دي

Unknown يقول...

معلش أصل احناوصلنا للدرجة دي من التفاهة
هنعمل ايه؟
تامر حسني طلع ولا نزل ايه يعني دي عالم فاضية ومش لاقيين حاجة تشغلهم
وست هيفاء دي كمان أصل معلش الولاد من تفاهتهم مش شايفين أنها صناعية وده مش في دماغهم

الله يخربيت التليفزيون والدش علي اللي بيمثلوا علي اللي بيغنوا والكل كليلة

محمود على يقول...

نوشه باشا
الاعجاب ليه حدود
مش المفروض يوصل لدرجه الهوس

فنان
تفاهه وهبل واستعباط وغيبوبه
وحجات كتير اوووووي
فكرتيني بفيلم عادل امام
الانسان يعيش مره واحده
والكل كليله

الحلم العربي يقول...

عندك حق في كل كلمة انا كمان دمي بيتحرق جدا من تفاهة المعجبين و المعجبات دول بس ممكن أطلب منك طلب ؟؟
ممكن تشيل صورة هيفاء وهبي أصلها صعبة جدا
تحياتي

و القادم....أجمل يقول...

إزيك أخ محمود؟؟

انا هرجع للبوست دا علي رواقة

بس محتاجين دعواتك هنا

http://walkademagmal.blogspot.com/2007/07/blog-post_5984.html

تقديري

ما علينا يقول...

محمود
ايه يا محمود

ما تخلي الشعب يعيش
ويدلع نفسه
وينسى الذل والقهر
خلي الشعب ينسى كرامته وادميته

هم دول عماد الجيل
هم دول شباب النيل

احسن حاجة نلمهم كلهم
ونغطيهم ونصوت

يا عم محمود
الواحد في امتحانات
ومش ناقصة حرقة دم


ودا لا يقال عنه غير
انه انحلال اخلاقي
وقلة تربية

ومن قبل كل هذا غياب الوازع الديني

يا دي النيلة على قلة الحيا

فتاة يقول...

LOL
يعني اتحرشوا بيه
!!!