السبت، جمادى الآخرة ٠١، ١٤٢٨

انا كنت في بلدي

وحشتوني وحشتوني وحشتوني


اصل انا كنت مسافر


روحت البلد عندنا


الله علي الجمال


حمام محشي, فراخ بلدي, عسل نحل, قورص, محشي باذنجان , ملوخيه , باميه


احمدك يارب


هعمل بنصيحه فنان فقير ومذودش علشان الناس الغلابه الي بتقراء


بس فعلا كانت سفريه جميله


وديه شويه صوووور عشان اثبتلكم













الطريق كان مليان دخان كنا ممكن نتقلب بس ربنا ستر


هناك ٤ تعليقات:

Unknown يقول...

الله الصور جميييييلة
بتفكرني ببلدي
وبعدين ايه الأكل ده كله بس
كل مادخل مدونتك أجوع كده؟
ياللا بالهنا والشفا

غير معرف يقول...

يعني افهم
انت ممكن تزود ايه عن كدا

لا صحيح قلبك على الغلابة ومراعيهم جدا جدا

وعموما الف هنا يا سيدي

تامر حسين يقول...

انا شايف مخذيمن الصوره الاخيره
واعتقد انك تقصد الدخان الي مالي الشارع الي ممكن يخلي الناس يا اما تتخنق يا اما تعمل حادثه
صح ولا غلط
تحياتي

محمود على يقول...

صح يا تامر باشا
احنا اتخنقنا وكنا هنعمل حاذثه بس ربنا ستر